Bollnäs

Helgens resultat: 
 
110: var ganska nervös med tanke på att jag inte har hoppat så mycket på senaste tiden. Vi fick ett nedslag och ett stopp, men jag tar på mig båda felen. Jag var ganska ofokuserad och visst inte riktigt vad jag gjorde. 
 
120: rundan kändes mycket bättre än 110. Jag tog beslut och fick bättre flyt. Tyvärr föll en bom och på ett räcke så kom jag i fel galopp och han inte rätta till det så vi kom helknasigt på hindret så hon stanna. 
 
110: jag red riktigt ordentligt, shelly lyssnade bra, men tyvärr föll sista bommen i grunden... Kom precis utan för placering, men jag är riktigt nöjd över helgen om jag tänker efter. För det har varit riktigt svåra banor och hård konkurans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback