En av mina bästa rundor!

Ändra till HD kvalite elr vad man ska säga
 
Tvär kollade igenom några videosar när jag red och fick lov att kolla på det här klippet, det här var förra året i bollnäs och det var sista elit omgången och sniper gick verkligen super!
Ingen annan var nolla i hela klassen, ingen av b-ponnysarna, bara jag på c-ponnysarna och ingen på d-ponnysarna, tyckte de var lite mäktigt ändå!
Allting flöt lixom bara på!
Det var dessutom min sista nolla jag behövde för att få hoppa MSV A!
Är verkligen så himla glad att jag fick ha sniper i drygt 2 år, oj vilken fantastisk häst det är!
Hon är verkligen en toppen häst som alltid ställer upp, saknar verkligen henne så otroligt mycket! det är tur jag har porter då men det går ju som sagt aldrig att ersätta en häst!
Min finaste sniper<3
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback