why are you trying so hard to fit in when you we're born to stand out?

Goddagens, igår glömde bort å skriva gårdagens ridpass så det kommer väll nu!
Hon var otroligt pigg måste jag säga, men det var mer att det var ett jädrans tryck!
Jag red ju på fullcheck bettet igår och i förrgår och hon börjar ju som sagt faktiskt trivas med det och har aldrig riktigt fått till henne så att hon fick så mycket tryck i galoppen utan att göra något speciellt, hon kanske blir lugnare senare men det blir intressant och testa om hon får sånt tryck i galoppen fler gånger jag använder bettet!
Isånnafall så skulle jag vilja testa hoppa med för det skulle ju som sagt vara jätte bra om jag hade sånt tryck i galoppen när jag hoppar!
 
söööt häst<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback