Dressyren

Tränade shelly för Lena igår . Vi jobbade på att hon skulle flytta undan bakdelen när vi var på volten. Hon var riktigt stel i början, men hon släppte till slut. Galoppen var nog de bästa på hela träning. Jag fick verkligen en rund och stor galopp som jag kunde reglera fram och tillbaka samtidigt som hon gick kvar i formen. Duktiga lilla ponny! Nu taggar vi söndag, då är det äntligen första tävlingen för i år!

Idag for jag och Alex till Liljaskolan på en prasodag. Jag tittade på sam och hon på ekonomi. Det var en helt okej skola. När vi komme tillbaka till skolan gick de bara utför och slutade med att jag fick sy i huvudet. Ne men jag skulle sätta mig på en stol när en kompis skulle skoja å dra bort den, så jag slog bakhuvudet. De blev ett jack som börja blöda å jag fick sy, men jag överlevde ju. Får inte rida idag, men imorrn borde jag palla att rida!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback