Kingsland jacka

Måste verkligen hissa den här dunjackan, testade den på abnian igår och den var verkligen dunder snygg och as skön!
Oj vad jag skulle vilja ha den här jackan, har länge velat ha en kingsland jacka eftersom det är så ruggigt kallt och de är as läckra, och nu när jag upptäckte den här jätte snygga kingsland dunjackan lär jag inte vilja ha en dunjacka från kingsland mindre, tvärtom!
Dessutom är den mer outstanding och jag har aldrig sett någon som har en sån, men den är ändå väldigt neutral så man inte behöver vara orolig för att den inte ska matcha sin övriga outfit så ja, vad mer ska man säga?
Den var faktiskt snyggare i verkligheten, oj så snygg!
 
 
det var även en i rött som också var sjukt snygg, dock så matchar de verkligen inte mitt orangea scapa schabrak, riktigt synd då den hade en riktigt härlig och fin röd färg, myyyycket snyggare i verkligheten.
Sen är de "svarta" mörkblått, vilket gör den ännu snyggare!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback