Träning för Peter

Igår åkte vi till Vännäs och tränade för Peter Sällström för första gången. Jag är riktigt nöjd över träningen! Han är verkligen en jätteduktig tränare.

Jag red på hackamoret som jag inte är så van att rida på. Jag har lite svårt hitta ett bra avstånd, då hon är så pass känslig i munnen. Jag är van att kunna få ihop henne med lite mera hand, men nu måste jag använda magen och bena mycket mer.
Under träningen kom problemet fram som tur var. Peter hjälpte mig på ett jättebra sätt. Jag fick verkligen det förklarat hur jag skulle göra när jag inte ser ett avstånd till hindret.

Nästa helg åker vi till Piteå på tävling och då känns det skönt att ha hoppat ordentlig på hackamoret.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback