Resultaten

Här kommer helgens resultat med Shelly. På lördagen red vi två klasser och på söndag en klass. Alla klasser vi red var Nationella.


110- Det hade regnat grymt mycket och underlaet var verkligen inte behagligt att rida på, men ändå var rundan var helt klockren! Tyvärr föll ändå en bom. Trots det knep vi en andra plats!

120- Gick helt okej. Banan var svår och maxad.
Kände mig väldigt tuff och taggad. Petade ett, sen till åttan hittade jag inget avstånd så jag tryckte av hennes alldeles för stort. Shelly försökte hoppa, men insåg att det inte gick. När vi tog om det kom vi lite när så hon hann inte lyfta på tassarna.

120- Gick ut sist och visst att den som ledde hade 8fel och tiden 65.60. Så jag tog det lugnt och försökte rida felfritt. Tyvärr föll tvåan och då tände vi till lite extra, men tyvärr föll 7:an och då jäklar insåg jag att det var tiden som skulle avgöra om resten av bommarna låg kvar och det gjorde dom. När jag gick i mål hörde jag 8 fel och tiden 65.90. Asså snacka om lite marginal... 0.30 sekunder, men i bland blir det stolpe ut.

Om jag sammanfattar helgen så är jag nöjd över över mina och shelly's insatser!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback