Do more of what makes you happy

Måste först och främst säga vilket undebart väder det är! Strålande sol och inte så himla kallt heller, helt perfekt!
Vaknade tidigt vilket var underbart och nu hade jag tänkt mig att fara till stallet.
Måste nog ta med mig solglasögonen, annars kommer jag inte kunna se någonting, haha!
Iallafall blir det nog en härlig tur i skogen idag, älskar verkligen att det är uppskottat vid rundan så man kan rida där, sen är det så himla bra att man faktiskt kan få rikitgt bra ridpass i skogen, brukar rida i skogen nästan varje dag på sommarn och det är verkligen så himla härligt.
Dock så måste jag ibland rida på ridbanan om jag ska rida ett riktigt dressyr pass, men som sagt kan man faktiskt få till riktigt bra pass i skogen.
Tycker själv det är mycket roligare att fara ut i skogen och rida istället för att nöta på ridbanan, tror också att hästen tycker det är mycket roligare att faktiskt fara ut i skogen!
Nä, nu måste jag nog ta mig iväg, annars lär det bli ett jätte långt och ovärt inlägg, haha.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback