Dressyr

Dagens dressyr pass gick faktiskt väldigt bra, passet bestog mycket av att öka och minska.
Porter lyssnade hyffsat bra faktiskt, hon lyssnade faktiskt riktigt bra när vi skulle minska i galoppen vilket hon inte gjort tidigare, så det kändes jätte bra. 
Jag lutade mig förövrigt ganska mycket framåt när jag travar, så vi tränade lite på det och försökte verkligen luta mig bakåt och då när jag gjorde det gick hon väldigt fint.
I helhet gick hon väldigt bra, märker verkligen en enorm  skillnad från när jag nyss köpt henne, man blir verkligen så himla peppad när man verkligen känner att man lyckats!
Det är verkligen inte perfekt på något sett, men en enorm förbättring, så det känns kul!
 
 
Btw instarapade porran mig idag, inte kul...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback