Gpa Grand Prix Dam

Min älskade svarta spooks kavaj är nästan för liten, dock ska jag nog ha den tävlingssäsongen ut!
Älskar de vita detaljerna som inte heller är knallvit utan lite gammaldags vit, vilket gör det hela ännu snyggare!
Måste säga att jag har förkärlek till vita detaljer, min spookskavaj har ju massor av vita detaljer, vilket jag bara älskar!
Det skulle matcha min övriga utrustning då jag iprincip har vita detaljer på hela min utrustning, hih!
Sen är det även rea på den på ett antal webbsidor, får väll se om det blir någonting av det (hoppas!)
 
 
 
 
 
 
 
 


 



Kommentarer
Postat av: felicia johansson

Om du vill köpa en GPA kavaj så har jag min till salu! :)

2013-03-07 @ 12:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback