Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow

Idag så står det på schemat att vi ska kolla upp sadeln, eftersom vi köpt en ny för inte allt för länge sen är det alltid bra att kolla igenom den.
Då ska jag nog rida vid ridhuset eftersom vi ändå kommer vara där då. så det blir nog bra.
Hade även tänkt att jag skulle sitta och göra ett "styrke" schema för Porter, jag ska inte tävla förrens långt borta eftersom vi ska bort precis när tävlingarna i närheten är, suck..
Aja, that's life, det positiva är ju att jag kan fokusera mig ännu mer på att stärka henne och det är precis det hon behöver.
Nä nu hade jag tänkt mig att gå ut och gå/springa, har verkligen blivit lat sista tiden så det här behövs verkligen!
 
 
haha, charmigt skutt va?
1



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback