Min fina skatt!

Munsboro Shelly!
 
Äntligen tävling igen. På lördag far vi till Vännäs. Ska hoppa 110 och 120. Är riktigt taggad på att starta våran första 120 i år. Tyvär är jag enda D-ponny ekipage i 120 och det är totalt bara ca 5-6 i klassen, men i 110 är vi många fler. Sedan nästa vecka är det dags för operationen... Börjar bli riktigt nervös. Det som känns värst är att jag inte kommer få rida på flera dagar... Som tur har jag mamma, alex å marre som hjälper mig hålla igång Shelly under tiden. Ne men nu måste jag dra mig till sängs, har ju nationella prov i NO i morrn, wish me good luck!



Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

Vi önskar dig lycka till i Vännäs. Håller alla tummar vi har.

2013-03-19 @ 19:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback