Operation

Har äntligen fått en operationstid för min tumme. För ni som inte vet så skar jag mig i tummen i november förra året. Jag skulle dricka vatten och smällde glaset i diskbänken. Nu har jag fortfarande problem i tummen. Jag har dålig känsel och kan inte lyfta tunga saker. Nu har jag äntligen fått en tid för operation. Den 26 mars. De kommer öppna upp tummen för de tror att nerverna ligger konstigt, så då kommer de kanske ta en nerv från armvecket eller benet och lägga in i tummen. Jag har ridförbud på 2 veckor efter operationen. Kommer missa Sundsvallstävlingen...




Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

Vi håller tummarna för att du blir bättre i handen efter operationen. Synd att du missar tävlingen men det är ju viktigt att bli bra i handen / Rose-Marie

2013-03-16 @ 13:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback